کودکان حملۀ شیمیائی،به وسیلۀ دارو بی هوش شده بودند!
ترجمه توسط حمید محوی ترجمه توسط حمید محوی

 

مادر مقدس آنیس :

 

مادر مقدس آنیس-ماریا دولاکروآ

مرکز مطالعات جهانی سازی، 30 سپتامبر 2013

منطقه : خاورمیانه و آفریقای شمالی

مضمون : جنایت علیه بشریت، جنگ ایالات متحده – ناتو

تحلیل : سوریه

 


 

                       


 

مادر مقدس آنیس ماری دولاکروآ اطمینان داد که کودکانی که در حملۀ شیمیائی در منطقۀ غوطه _ در کشتار شیمیائی _ از آنها فیلم گرفته بودند زنده هستند و تنها در حالت بی هوشی به سر می بردند.

مادر مقدس آنیس ماری دولاکروآ در مصاحبه با شبکۀ تلویزیونی المیادین اظهار داشت که «اهالی منطقۀ لاذقیه به من اطلاع دادند که در فیلم مرتبط به غوطه که توسط شبهه نظامیان منتشر شده بود، فرزندان خودشان را دیده اند.»

به همراهی بازرسان سازمان ملل متحد در دومین بازدید از دمشق، مادر مقدس انیس چنین اظهار داشت که «نخستین انگیزۀ حرکت ما، در آغاز، بشر دوستانه و شب پیش از حملۀ شیمیائی به غوطه در دمشق به سر می بردیم . ما به چشم خودمان دیدیم که در معادمیه چه روی داد.»


 

در نتیجه، اگر کسی کشته شده و یا زخمی شده بود اهالی فورا مطلع می شدند. ولی طی ان شب، هیچ حرکت غیر عادی دیده نشده بود. اهالی اینجا همه با هم همسایه هستند و یکدیگر را می شناسند. اهالی غوطه که به دمشق نقل مکان کردند هیچ نگرانی خاصی نداشتند، به خصوص با این حجم از فقود شدگانی که رسانه ها اعلام کرده بودند، یعنی با 1400 کشته و 1000 زخمی در این منطقۀ کوچک. صدای هیچ آمبولانسی عم نشنیدیم. در آن شب همه چیز عادی و آرام بود.»

«طی مسافرتم به مالزی من دائما با اهالی لاذقیه در تماس بودم. 4 اوت، گروه های مسلح به 11 روستای لاذقیه حمله کردند. پس از اعلام کشتار، رسانه ها از پیشروی مخالفان رژیم سوریه خبر دادند. ما فهرستی از قربانیان منطقۀ لاذقیه و مفقود شدگان تهیه کردیم. گروه های مسلح 115 نفر را دزدیده بودند که 65 نفر از آنها کمتر از 15 سال داشته اند. طی مسافرتم، مطلع شدم که والدین منطقۀ لاذقیه در فیلمی که بخش شده بود فرزندانشان را بین قربانیان حملۀ شیمیائی به غوطه دیده اند.

آمریکائی ها 13 فیلم بین فیلم هائی که گروه های مسلح تهیه کرده بودند به عنوان مدارک معتبر و مطمئن انتخاب کردند.»

مادر مقدس انیس اضافه کرد که : «من با روزنامه نگاران آلمانی در تماس بودم، و به آنها گفتم که نمی توانم تاریخ و مکان این فیلم ها را مشخص کنم. آنها فهرستی از 43 ویدئو و ویدئو های اول را برایم فرستادند. از دیدن همان کودکان، دست کم در چهار یا پنج فیلم شگفت رده شدم، و حدس زدم که باید چیزی غیر عادی در اینجا وجود داشته باشد.

    


 

وقتی تمام ویدئو های مرتبط به حملۀ شیمیائی را به شکل عمیقتری مورد بررسی قرار می دادم، دائما از خودم می پرسیدم که این همه کودک را ازکجا آورده اند؟ والدین آنها کجا هستند؟ آیا این امکان وجود دارد که مادری را فرزندش را رها کند؟ مفقود شدن یک یا دو کودک ممکن است عادی باشد ، ولی این همه بچه مطمئنا پرسش برانگیز است.»

«با این وجود، من خبر خوبی دارم : به کودکان داروی بی هوشی داده بودند، همه آرام و ساکت بودند، به استثناء یک نفر از آنها که گریه می کرد. برای بی هوش کردن بچه ها از چندین نوع داروی بی هوشی استفاده کرده بودند تا صحنۀ مرگ آنها را برای تماشاچیان تداعی کنند. در مورد جوانان کشته شده، فکر می کنم از عناصر گروه های مسلح بودند که نقش بازی کرده اند.»

«اگر واقعا مرده بودند، به خاک سپاری این همه قربانی را باید در گودال های بزرگ برای 300 یا 400 نفر می دیدیم. ولی تنها 8 جسد به خاک سپرده شدند. اگر حقیقتا 1500 جسد وجود داشته، پس این اجساد کجا هستند؟

مادر مقدس انیس ماری دولاکرو آ در شبکۀ ال میادین اعلام کرد که یک هیدت بین المللی تحت عنوان «21 اوت» تشکیل شده و متشکل از کارشناسان آلمانی، فرانسویف ایتالیائیف کانادائی و آمریکائی است که باید رویدادهای بین ساعت 1 و 55 دقیقه تا 4 صبح را مورد بررسی قرار دهند. این برنامه ریزی در رابطه با تاریخ  ساغات رویدادها مسائل و مشکلات متعددی رام طرح می کند. ابتدا باید دانست که ناممکن است که در همان روز این همه جسد به سردخانه منتقل شود، به ویژه وقتی از هزاران قربانی حرف می زنند.

ما بیش از پیش مطمئن هستیم که ویدئوها روز 21 اوت فیلم برداری نشده است. ویدئوها در همان روز در انترنت منتشر شده و این موضوع به دقت و مدارک بیشتری نیازمند است.

 

ادامه دارد.

27 سپتامبر 2013

منبع :

http://www.mondialisation.ca/mere-agnes-les-enfants-de-lattaque-chimique-ont-ete-anesthesies/5352128

 






October 3rd, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی